co to jest identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualnainfo jest to całość symboliki stosowanej przez firmę, czyli wszystkie te elementy, które pozwalają rozpoznać "na zewnątrz" firmę: kolorystyka, logo,info logotypinfo etc.
Identyfikacja wizualna jest podstawowym sposobem budowania tożsamości firmy oraz świadomości marki, a co za tym idzie bardzo ważnym elementem w strategii marketingowej. Firma posiadająca spójną oraz kompleksową identyfikację wizualną posiada przewagę w komunikacji społecznej, poprzez budowanie pozytywnych skojarzeń oraz opinii na temat marki lub firmy.
Na tożsamość wizualną firmy składa się wiele elementów: począwszy od nazwy firmy lub marki, poprzez logo, logotyp, hasło reklamowe, kolorystykę firmową na krojach oraz wielkościach czcionek, oraz układzie tekstu kończąc.
W zakres budowania tożsamości firmy wchodzą elementy marketingu internetowego, takie jak: stronainfo czy sklep internetowy, prezentacje multimedialne czy banery, ale także tradycyjne wizytówki, dokumenty firmowe, broszury czy katalogi reklamowe, reklamy prasowe a nawet sposób aranżacji przestrzeni w biurze czy wygląd samochodów służbowych.
wstecz · drukuj · pdf · do góry

Wyszukiwanie:
w serwisie na stronie
w słowniku
Z naszych usług korzystali:

W3C - XHTML 1.1W3C - CSS
©Agencja A.R.T. - o nas | oferta | portfolio | referencje | kontakt | słownik | szukaj | mapa strony |
Tworzenie stron Kraków, strony internetowe, strony www Kraków, sklepy, serwery, pozycjonowanie, reklama, loga.