lifting wizerunku

Nawet logo,info które kilkanaście lub kilka lat temu spełniało wszystkie stawiane mu wymagania może się niestety postarzeć. W przypadku, gdy powodem zmian w znaku graficznym firmy jest jedynie upływający czas, a zmiany te mają polegać jedynie na "odświeżeniu" wizerunku, wystarczy drobny "lifting". Czasami jednak, gdy zmiana wizerunku wypływa na przykład ze zmiany obszaru działalności firmy, wymaga to większych zmian.
Najczęściej spotykanym powodami zmiany czy "odświeżenia" wizerunku są:
  1. uproszczenie znaku (powoduje to zwiększenie czytelności oraz łatwości zapamiętywania),
  2. chęć zmiany postrzegania firmy przez Klientów i Kontrahentów (np. jako nowocześniejszą),
  3. zmiana profilu, zakresu lub terenu działania firmy,
  4. połączenie niezależnych wcześniej firm,
  5. rozpoczęcie działalności na rynku międzynarodowym.
wstecz · drukuj · pdf · do góry

Wyszukiwanie:
w serwisie na stronie
w słowniku
Strony internetowe:

W3C - XHTML 1.1W3C - CSS
©Agencja A.R.T. - o nas | oferta | portfolio | referencje | kontakt | słownik | szukaj | mapa strony |
Tworzenie stron Kraków, strony internetowe, strony www Kraków, sklepy, serwery, pozycjonowanie, reklama, loga.