logo oraz logotyp

Logoinfo firmy jest drugim, zaraz po nazwie, elementem budującym tożsamość firmy.info
Z definicji logo to znak graficzny spełniający rolę marketingową a jednocześnie informacyjną, poprzez skrótowe, ale łatwo zauważalne i łatwo zapamiętywalne przedstawienie symbolu firmy, instytucji, organizacji, lub też jakiejś idei, pomysłu, ale także mogące spełniać rolę jako charakterystyczne oznaczenie czegoś, czyli spełniające rolę znaku informacyjnego.
Logo zbudowane jest na ogół z sygnetuinfo i logotypu.info Sygnet jest to symbol graficzny, natomiast logotyp jest to znak graficzny, w postaci stylizacji liter stworzony na podstawie nazwy firmy czy marki. Tak więc, specyficznym rodzajem logo jest sam logotyp lub sam sygnet.
Poprawnie zaprojektowane logo powinno być schematycznym, lecz starannie dopracowanym rysunkiem. Musi ono być czytelne oraz łatwo rozpoznawalne. Znaczny wpływa na to ma prostota budowy oraz użycie niewielkiej liczby kolorów. Poza podstawową wersją logo, dobrze jest posiadać wersję pionową (lub poziomą), wersję monochromatyczną oraz achromatyczną.
Właściwie zaprojektowane logo ma na celu przyciągnięcie uwagi, powinno jednoznacznie wyrażać charakter firmy oraz wywoływać odpowiednie skojarzenia.
Często dodatkowym elementem występującym w logo, coraz chętniej wprowadzanym, jest hasło firmowe.
wstecz · drukuj · pdf · do góry

Wyszukiwanie:
w serwisie na stronie
w słowniku
Z naszych usług korzystali:

W3C - XHTML 1.1W3C - CSS
©Agencja A.R.T. - o nas | oferta | portfolio | referencje | kontakt | słownik | szukaj | mapa strony |
Tworzenie stron Kraków, strony internetowe, strony www Kraków, sklepy, serwery, pozycjonowanie, reklama, loga.