co to jest reklama internetowa?

Reklama internetowa jest to promowanie marki, produktu lub strony internetowejinfo za pomocą stosunkowo nowego medium jakim jest Internet.info
W porównaniu z tradycyjną reklamą, reklama internetowa cechuje się dodatkowo tym, że może być dokładniej ukierunkowana do grupy docelowej co sprawia, że jest ona o wiele milej widziana przez odbiorców niż jakakolwiek inna forma reklamy.
W porównaniu z tradycyjnymi formami reklamy cechuje się ona również wielostrumieniowym przekazem informacji.
W większości wypadków reklama internetowa na stronach, przyjmuje formę prezentacji graficznych (banery,info buttony,info popup'y, animacje). Najpopularniejszą, z pośród wszystkich form reklamy internetowej są banery. Dużą popularnością cieszą się również mailingiinfo reklamowe, artykuły sponsorowane oraz kampanie wirusowe.
Rodzaje reklamy internetowej:
  1. reklama graficzna:
    1. banery, buttony, animacje: wizualna przyciągająca uwagę internauty reklama, promująca markę, produkt lub kierująca internautę na stronę firmową,
  2. reklama tekstowa:
    1. reklama kontekstowa (reklama w wyszukiwarkach oraz tekstowa reklama na stronach o podobnym profilu): wiele wyszukiwarek zarówno polskich jak i zagranicznych oferuje możliwość reklamowania się na stronach o wybranym profilu, lub bezpośrednio w oknie wyszukiwarki, taki sposób reklamy, skierowany jest bezpośrednio do określonej grupy użytkowników,
    2. artykuły sponsorowane: dają one możliwość opisu specyfiki działalności firmy lub usług, charakterystyki produktów lub przedstawienia tematów powiązanych z wykonywaną działalnością, oprócz samego tekstu istnieje możliwość umieszczania reklam "sponsora",
  3. reklama za pośrednictwem poczty elektronicznej:info
    1. elektroniczne biuletyny za ich pośrednictwem rozsyłane są do subskrybentów artykuły, porady oraz reklama,
    2. rozsyłanie reklam: reklama rozsyłana za pośrednictwem poczty elektronicznej, zazwyczaj kierowana do określonej grupy odbiorców (np. użytkowników portalu powiązanego tematycznie z działalnością firmy),
  4. upominki online:
    1. gry,
    2. tapety,
    3. tapety na komórkę,
  5. programy lojalnościowe i partnerskie:
    1. programy lojalnościowe oferują korzyści klientom lojalnym, często korzystającym z usług firmy lub często odwiedzającym serwis, mogą to być upusty lub np. prezenty,
    2. programy partnerskie natomiast nagradzają klientów polecających serwis lub usługi firmy, często w programach partnerskich biorą udział inne strony oraz serwisy, które mogą być w kręgu zainteresowań docelowych klientów, strony i serwisy kierują potencjalnych Klientów lub osoby zainteresowane konkretnymi usługami na stronę partnerską, zazwyczaj jako wynagrodzenie dla partnerskich serwisów stasuje się prowizje od sprzedanych usług lub towarów, gdy nasz serwis nie ofertuje usług lub towarów wynagrodzeniem za skierowanie zainteresowanej osoby może być określana stawka za wejście skierowane z partnerskiego serwisu.
  6. marketing wirusowy:
    1. jest to reklama która jest rozsyłana po Internecie przez samych internautów, np. reklama w grach, reklama w śmiesznych plikach (prezentacjach, obrazkach, filmikach), śmieszne reklamy.
  7. pozycjonowanie stron internetowych:info
    1. Szereg zabiegów mających na celu spowodowanie aby strona internetowa którą pozycjonujemy, znajdowała się na określone frazy na jak najwyższych miejscach w wyszukiwarkach (top10).
wstecz · drukuj · pdf · do góry

Wyszukiwanie:
w serwisie na stronie
w słowniku
Z naszych usług korzystali:

W3C - XHTML 1.1W3C - CSS
©Agencja A.R.T. - o nas | oferta | portfolio | referencje | kontakt | słownik | szukaj | mapa strony |
Tworzenie stron Kraków, strony internetowe, strony www Kraków, sklepy, serwery, pozycjonowanie, reklama, loga.